Ανάλυση Ονείρου; - by Γιωργος

Δεν ξερω αν καποιος μπορει να με βοηθησει.. αυτο το ονειρο το εχω δυο φορες παραλλαγμενο απο τοτε που ειδα ξανα το Lawless του John Hillcoat κ πηγαινει περιπου ετσι:

Ενα ατομο που μοιαζει με τον Νικ Κειβ με ξανθια περουκα κι ο Σια Λεμπαφ φιλιουνται κ αγκαλιαζονται τελικα κατω απο ενα δεντρο (κοντα στο βουνο της περιοχης μου). Mικρες κηλιδες αιματος που επιταχυνουν αρχιζουν να σταζουν απο τη κορυφη του δεντρου. ο Σια τοτε τιναζεται κ αρχιζει να τρεχει μακρια.. ο νικ κειβ μεταμορφωνεται σε μια στρατια αραχνων που κυνηγανε τον Σια Λεμπαφ. Τρεχουν παρα πολυ γρηγορα. Μετα το ονειρο τελειωνει.

Με ταραζει πολυ, γιατι για οποιον δεν ξερει, ο Νικ Κειβ ειναι ο αγαπημενος μου καλλιτεχνης και δεν μ' αρεσει να τον βλεπω να παιρνει αυτη την τρομακτικη μορφη. Μου εχουν μπει γενικα υπονοιες οτι μπορει να μην ειναι αυτο που φαινεται σαν καλλιτεχνης και σαν ανθρωπος, που τελευταια ολο και εντεινονται και πραγματικα δεν ξερω τι να κανω..

Υπαρχει μια σκηνη που ο χαρακτηρας που υποδυεται ο Σια Λεμπαφ τιναζεται κ τρεχει, κι ειναι η σκηνη στην εκκλησια, οπου πηγαινει να του πλυνει τα ποδια η κορη του ιεροκηρυκα οπως συνηθιζεται, αλλα δεν βλεπω καμια αλλη σχεση με τη σκηνη του ονειρου.





Οποτε καταφευγω στους αναγνωστες που μπορει να εχουν γνωση στον τομεα των παραξενων ονειρων ωστε να με βοηθησουν. Γενικα η προσωπικη μου ζωη ειναι μια χαρα οπως ηταν, δεν πιστευω οτι Εχει να κανει με αυτην.. κατι αλλο ειναι..

Οποιαδηποτε Βοηθεια ειναι δεκτη.



-------
by Γιώργος


Σχόλια